Carta á Asociación de Empresarios de Nogueira de Ramuín

Deixámosvos aquí unha carta publicada hoxe no xornal da Región de Ourense dunha empresaria de Luintra dirixida a AENOR, en resposta á noticia aparecida días atrás na que se aseguraba que os empresarios da Ribeira Sacra, concretamente os de Nogueira de Ramuín, acordaran presentar apoio á infraestructura da A-76 :

“Señores presidente e directiva da Asociación de Empresarios de Nogueira de Ramuín, formo parte da asociación dende hai anos e polo tanto penso que teño dereito a manifestar a miña opinión nas cousas que me afectan como empresaria.

Síntome polo tanto sorprendida, e me consta que non son a única, de atopar no xornal una opinión manifestada con grandes titulares no nome dos empresarios de Nogueira na que non me sínto representada e para a que non fun consultada. Penso que si os nosos políticos se molestaran en comunicar a situación ós veciños tanto como se molestaron vostedes en manifestar opinión en nome de todos sin pedila, non chegaríamos a esta situación.

Señores, non negamos que ten que chegar o progreso pero hai solucións para todo e para todos sen necesidade de pisar a ningúen, e as formas son importantes porque andar ás agochadas fai que nos volvamos desconfiados.

Eu solo quero manifestar que no meu negocio quen me da de comer son os veciños e non os centos de coches que traerá o progreso e que pasarán (ou non) pero que non pararán se nin nos queda paisaxe ou patrimonio que ver

 

Responder

